365 ДНИ ЗА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА
Ние от BooM.bg се стремим, клиентите да получат истинско удоволствие от пазаруването онлайн и в същото време да са защитени от риска да поръчат нещо, от което впоследствие няма да имат нужда или просто не го харесат,
ЗАТОВА ПРЕДЛАГАМЕ ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА В РАМКИТЕ НА 365 ДНИ!!!
В днешното забързано ежедневие, ние сме толкова фокусирани в работата и проблемите ни, че често правим необмислени и прибързани покупки. Понякога купуваме продукти, които в момента са ни харесали и сме мислили, че ще са ни от полза, но впоследствие те остават неразопаковани и непотребни. Ние от BooM.bg разбираме това, и даваме шанс на всеки един от Вас да промени решението си в рамките на този период, далеч по-дълъг от законовият 14 дневен срок.
КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВИТЕ ?
1. Изпратете на имейл contact@boom.bg Вашият номер на поръчка, получен в момента на регистрация.
Пример: Промишлени стоки Т-ца номер 2443
2. Напишете имената и телефонния номер, с които е регистрирана поръчката в сайта BOOM.bg
3. Ако желаете да Ви се възстанови заплатената сума за въпросния продукт, ще ни е нужна Вашата банкова сметка (IBAN), която задължително трябва да е на клиента, който е регистрирал поръчката в сайта. При разминаване на данните, описани от Вас (предоставена различна банкова сметка от титуляра на поръчката), не можем да възстановим заплатената сума, тъй като е противопоказно за ощетоводяването на паричните потоци, съгласно наредбата в НАП!
След получаването на изпратения от Вас имейл, ние ще разгледаме отговорно, всичко което сте описали и ще се свържем с Вас, за да уточним процедурата по връщане или да Ви помогнем и заедно да изберем подходящия продукт за Вас !
КАКВИ СА УСЛОВИЯТА ?
- Продукта, който сте закупили от BooM.bg не трябва да бъде носен или използван !
- Оригиналната опаковка, с която сте получили продукта трябва да бъде във същия запазен търговски вид !
-Касовият бон задължително трябва да бъде наличен (ако е изгубен или по някаква причина не можете да го предоставите - ние не можем да възстановим сумата заплатена за продукта - наредба НАП)
- Куриерските услуги за връщане или замяна са за Ваша сметка!
- Всички суми се възстановяват единствено и само по банков път, в законовия срок от 14 дни след получаване и обстоен преглед от наша страна!
- Продуктите връщане към BooM.bg трябва да са опаковани добре, за да не се нарушава кутията/опаковката на продукта.
-Всяка пратка изпратена към нас трябва да бъде с опцията ПРЕГЛЕД И ТЕСТ.
СЛУЧАИ, В КОИТО МОЖЕМ ДА ОТКАЖЕМ ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА.
- Ако върнатия продукт е носен / употребяван, ние ще го върнем обратно към Вас, съответно разходите по доставката ще са за Ваша сметка.
- Пратки, които са изпратени без предварителна уговорка по телефон или имейл с нашият екип или са пуснати с НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ, ще бъдат отказвани без да се вземат под внимание !
- Пратки със нарушена, скъсана, различна или липсваща опаковка ще бъдат върнати обратно към Вас без да се вземат под внимание, а куриерските услуги и в двете посоки ще са отново за Ваша сметка.
- Пратки изпратени с куриерска услуга за наша сметка ще бъде отказана ( с изключение на предварителна уговорка с Вас)
- Липсващ касов бон
- Различна банкова сметка от титуляра на поръчката в BooM.bg !
КАК И КЪДЕ ТРЯБВА ДА УТОЧНИМ ВРЪЩАНЕТО НА СУМА ИЛИ ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ !
Смятаме, че най-сигурният начин е кореспонденцията по електронна поща. Това е начина, чрез който най-точно можем да проследим целият разговор, състоящ се по даден казус, съответно по дати, часове и минути. Това е и най-сигурният начин за предоставянето на Вашите лични данни.
Опити за свързване с нас чрез други социални мрежи ( facebook, whatsapp, viber и т.н ), няма да се вземат под внимание! Тези мрежи са по-рисковани и екипа на BooM.bg не носи отговорност за Вашите данни!
Моля преди да предприемете стъпките, за връщане на сума или замяна на даден продукт, прочетете всичко описано в тази статия!
При въпроси, ще се радваме да отговорим на email contact@boom.bg !!